THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, September 13, 2009

kutip nenas

Pahlawan Kelabit ni......aku cuba pakai pakaian tradisi orang Kelabit ni time g ronda2 ke rumah panjang Barioasal Longhouse. Kat rumah panjang ni juga ada menyediakan perkhidmatan homestay jgak kalau nak taau...
Di kesempatan semasa kat Bario juga aku sempat ke Kebun nenas milik salah seorang cikgu sk Bario ni. Aku pergi kutip sebakul seorang dgn mypartner aku Cikgu Rokimin. Rasa nenas kat sini mmg manis sungguh wei....jom cuba la dtg sini.hahahah.Bario juga xketinggalan terkenal dgn nenas nya yg manis ni.aku pergi waktu ptg selepas selesai tugas rasmi aku.ni semua merupakan pengalaman yg xble dijual beli semasa mengajar kat sini.kalau bukan kerana tugas dan tanggungjawab mmg xsampai dah kat Sarawak ni.....walaupun terpaksa berjauhan dgn isteri tercinta.org lain kawen dok dekat2 tapi kami kawen dok jauh2. Isteri aku pernah berkata...."Yanggggg.....kita kan kawen mcm xkawen je".kesian kat isteri aku sebenarnya.tp apa bleh buat....sbr ok yang.hehehhehe

1 comments:

~nALia~ said...

beh jugak yer keje jauh2..sambil keje leh jalan2.besa ar kalu baru kawen duk jauh2..itu mengeratkan perhubungan..nnt lama2 kalau dah duk dekat2..gaduh jugak..gaduh sayang..haha