THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, December 8, 2011

Entry Lama

Sedang mummy godek-godek entry lama..jumpala entry yang di post oleh papa..erm teringat pulak zaman-zaman berjauhan dulu..rindunya xboleh nak cakap, air mata pasti jadi teman setia. Alhamdulillah, kami kini sudah dekat ditambah dengan kehadiran Qisha. Syukur padaMu Ya Allah..

tika dan saat ini aku sedang berada jauh merentasi laut cina selatan berjauhan dari isteri aku.inilah kali pertama kami berjauhan selepas nikah.....1 januari yang lalu wife aku drive pegi anta aku kat lcct sepang coz aku dah nak ke sarawak untuk tugasan rasmi aku sebagai seorang pendidik.isteri aku menangis je keje dia bila aku dah nak flight.apa yg merisaukan aku ialah akau takut bini aku ni tersesat jalan bla drive blk ke bentong dari LCCT sorang2.

time atas flight aku xbelh nak tido coz asyik teringat kat dia...je.besenya nek je flight memang tido la keje aku.tapi aitu mengenangkan takut bini aku sesat aku memang xble nak tido.sesampai je kat airport miri tu aku terus je ON kan hset aku utk 019-437......kat ayg aku.alhamdulillah rupa2nya isteri aku racing la jgak...coz dia dah selamat sampai kat umah sewa dia kat bentong.lega aku dibuatnya.

baru je seminggu berjauhan dah xbleh nak ckp dah...cmn.benda ni memang xbleh nak diluahkan dalam perkataan sebenarnya.tapi inilah sebenarnya HAKIKAT yang xdpt dielakkan bila berjauhan dengan isteri aku yg comel tu.rindu gler!!!!!Time bercinta dulu bila rindu len rasanya,tapi skang rindu time dah kwin ni len la plak.tapi apakan daya...aku xble nak buat pape bla berjauhan gni.ingat nak blk raya cina TAPI RM untuk tiket flight memang mahal gggiiiler!!!!xpela bersabar ajela keje aku.coz cuti bulan tiga ni kitaorg dah plan nak menghabiskan cuti kat langkawi.

p/s: Erm..teringin pulak nak baca entry terbaru papa yang macam ni kat blog ni..boleh tak papa?

0 comments: