THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, September 18, 2010

My "NEW" Life

our new pic..aidilfitri..abaikan aku yg sedikit gemuk yer..hehe


Hye seme...i'm back!!dh lm xupdate..tp arini rs bersemangat sket nk tulis..tbe2 je..sbb my darling ejah yg bangkitkan smngt aku nk tulis kt blog ni arini..hehe..Pelik baca tajuk entry kali ni?yer..this is my 'new' life..bersama2 my hubby..yg slama ni jauh di mata, dekat di hati..
Kehidupan dh sedikit berbeza..ada manisnya..manis sgt2..tp ada gak masam sket2..besela bl dh dok dekat..mstila ad lidah yg tergigit..hehe..yg dh ad experience 2 taula.. cara n gaya hidup yg mcm org bujang sbl ni..totally changed! org hny mampu ckp pape..tp kt yg melalui akn mrasa..khdupan dgn kwn bkn xada langsung..tp keadaan dh sdikit lain..

Tp skrg dh jd rajin sketla dr dlu..masak..kemas umah..basuh kain..opps dgn washing machine...jemur kain..iron baju (huhuhuh..ini surrender weh..plg malas kalau byk2..:p)..tapi aku happy dapat wat seme ni utk syg aku..chheewahh menyampah je kn?hahaha

Kehidupan kt cni almost complete...almosttttt...huhuhuhu..hmpir seme yg aku nk dh ad n dpt..tp ..xsmedpt penuhi ap yg kita nk.. xpe..seme rezeki dr Allah..Alhamdulillah..xbaik aku merungut.."Ya Allah..tetapkan iman hamba mu ini supaya aku redha dgn rezeki n rahmat dari Mu.."


Rumah Kami..
Syurga Kami..



sila abaikan lukisan2 channteeekkk dekat dinding 2 yer..hehehe..
ap yg sy suka ttg rumah saya?
sebab ada saya dan awak...
;)


Emm..kadang2 teringat je time2 spt skrg..lps naik cuti msti aku dah berada kt airport nk antar dia ke sarawak...jadila babak air mata..drive balik bentong dgn linangan air mata..iskkk..windu plak dats moments..hahaha..pelik!awl dlu memang la pelik sgt2 sbb dia slalu ad dengan aku..skrg pn still pelik..hahaha..kdg2 aku slalu tny n cakap dkt dia "yang dh balik ke?"hahahaha..lg mau tanya ka!mcm mengigau jerk..

Ok la..nnt la len x aku update lg..dh xde idea..utk ejah..hope puas hati..hehehe..

2 comments:

Ibu Amani said...

sgt puas hati dgn ur new life skang..happy 4 u..neway umah ko sgt canteq babe..deko yg simple dan canteq..:)

nnti ak letak gambor deko umh ak plaks yee...hehhee..mesti org mnyampah bc statement haku ni kan...suka ati kita la umh kita kan???

yuni pun dh hapdet blog die..xlah ak boring asyik ngdap fesbuk jee...

amane9898 said...

thanks..deko umh aku caca marba..hahaha..mula2 nk wt modern kntemporari..tbe2 masuk jati plak..haha..lantakla..nnt umh sdri kt wt ag cntek..upload r gmbr umh mu..nnt ble dpt idea hias umh aku..