THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 30, 2008

impian 2008...

Hari ni dah 30dec..dh sebulan lebih aku jadi puan nik anun marni..jadi isteri pada suami aku...rasnan helmy...kalau saper2 yg tau..cinta monyet kami yg dh hampir 10 tahun dh direalisasikan..bukan mimpi..bukan khayalan..masa awl2 kawin aritu aku kdg2 xpercaya..btul ke aku dh kawin dgn suami aku?aku siap tanya dia lagi.."yang, betul ke kita dh kawin?"haha..lucu pun ada..bkn apa..sbb selama ni dh hampir 10 thn couple dh rasa mcm biasa, cuma adalah perbezaanya bl dh kawin.xpercaya pn ada bl dia dok umah aku..aku dok umah dia..mungkin org len rs lucu bl aku ckp mcm ni..tp this is reality ap yg kami rasa. 10 tahun bercinta bagai nk rak..mcm2 susah..senang kami lalui..tanya la kawan2 aku yg terdekat..yg tau sejarah cinta kitorang..At last..kitorang kawin jgk..huhu terharu, happy..






Alhamdulillah....















Malam akad nikah pun..aku xrasa apa2 pn..xnervous sangat pn..mungkin sbb aku yakin dgn suami aku dia dpt wat dgn bek.hehe. So,dgn sekali lafaz je dia jadi suami aku. Alhamdulillah. Walaupun eijah tukang amik gambar aku yg xberbayar wat laporan bagitau muka suami aku dh pucat lesi..hak2..besela.. tapi lps akad tu, sebak jgk la. maunya x sebak. yang ada dgn aku mlm2 ..ejah, my best friend.sanggup gaduh dgn bos nk blik utk aku kwin..newey.thanks friend..Insyaallah kawin mu aku ada. sorang lagi my best friend gak..marini. thanks marini. Yg lain dtg time kenduri..thanks 2 all of u.

blik semula pada cerita aku..semingu kawin..kitorang buka semula surat2 cinta n gambar2 ms zmn2 bercinta dulu..ms zmn sekolah2 dlu.time 2 kan mn ad handset, so, antar surat, n antar kad.rupa2nya kitorang baru teringat rupanya kitorang dh planned awal2 nk kawin 2008..itupun bl bc smula surat2 la...em..aku nangis time 2..rupa2nya..impian kitorang nagi mimpi jd kenyataan. walaupun dulu sekadar angan2 budak hingusan..tapi jika kita yakin dgn diri n pasangan kita..jodoh kita tetap dengan dia.dulu ramai yang mempersoalkan aku..."betul ke nik kau setia dgn mat6?"tanya ramai kawan2 aku. orang xtau apa yang ada dalam hati kita..jawapan hanya ada pd aku.semua tu dh terjawab sekarang...n kenapa korang semua tanya aku?jawapannya ada pada korang.


1 comments:

putrifaidz said...

waaaa..member ak dh ada blog..nnti ak add ko ek???sng la kita nk brkongsi cite nnti